Statybininkų olimpiada
Aktyviausieji šventės dalyviai galės varžytis tradicinėje Statybininkų olimpiadoje ir LSA dvejetų teniso turnyre.
Šiemet šventės organizatoriai kvies Olimpiados dalyvius išbandyti jėgas 3 rungtyse: krepšinyje 3x3, CrossFit estafetėje ir taktinio šaudymo lazeriu rungtyje. Į Olimpiadą gali registruotis komandos sudarytos iš 5 asmenų. Kiekviena komanda dalyvauja visose Olimpiados rungtyse, registruotis į pavienes rungtis nebus galima.
Statybininkų dienos šventės metu bus apdovanotos geriausiai Olimpiadoje pasirodžiusios komandos bei LSA dvejetų teniso turnyro prizininkai. Apdovanojimai taip pat bus įteikti ir atskirų Olimpiados rungčių nugalėtojams.
Kviečiame įmones burti komandas ir aktyviai dalyvauti Statybininkų Olimpiadoje!
LIETUVOS
STATYBININKŲ ASOCIACIJA
LSA DVEJETŲ TENISO TURNYRAS 2024
NUOSTATAI
1. Turnyro
organizavimas
Turnyrą organizuoja Lietuvos statybininkų asociacija kartu
su iMatch platforma.
2024 m. rugsėjo 5 d.
nuo 15 iki 18 val. ir rugsėjo 6 d. nuo 10 iki 13 val. Vilniuje, Teniso erdvė Žirgų
g.1, Gineitiškės, Vilniaus raj. atviruose grunto kortuose.
Tikslūs grafikus
ir rezultatai skelbiami https://www.statybininkai.lt/lt/olimpiada2024 .
2. Dalyviai
a) Dalyvauti gali statybos, projektavimo, techninės
priežiūros, konsultacijų, statybos produktų gamybos ir nekilnojamo turto
vystymo įmonės su savo komandomis. Komanda gali būti sudaryta ir iš dviejų
įmonių.
b) Turnyro dalyviai skirstomi į dvi grupes – Middle ir Hard.
c) Kiekviena komanda pagal savo patirtį ir žaidimo lygį
pasirenka grupę, kurioje nori dalyvauti. Dalyviai gali konsultuotis su
organizatoriais ir teisėjais.
d) Komandų žaidėjams labai rekomenduojama dėvėti vienodą
aprangą su komandos ar firmos (firmų)
logotipais ir /ar pavadinimais.
e) Turnyre negali dalyvauti profesionalūs žaidėjai ir treneriai.
f) Planuojamas dalyvių skaičius – 16 komandų (dvejetų).
3. Registracija ir dalyvių mokestis
Registraciją ir dalyvio mokesčius rasite https://www.statybininkai.lt/lt/olimpiada2024 puslapyje. Registruojantis reikia
nurodyti įmonę/komandos pavadinimą, žaidėjus ir jų kontaktus. Registracija laikoma
sėkminga, kai sulauksite patvirtinimo!
4. Turnyro taisyklės
a) Kiekvienoje grupėje dalyviai burtų keliu skirstomi į pogrupius. Burtai
traukiami iš dviejų krepšelių. Ankstesniuose turnyruose aukštas vietas užėmusios
komandos burtų keliu priskiriamos į skirtingus pogrupius.
b) Pogrupiuose kiekviena komanda (dvejetas) sužaidžia su
kitomis komandomis. Toliau prasideda atkrintamosios varžybos,
pusfinaliai ir finalas. Aiškinamos visos vietos. Pasikeitus dalyvių skaičiui varžybų
formatas gali keistis.
c) Žaidžiama pagal įprastas taisykles, bet esant rezultatui
40:40 žaidžiamas lemiamas taškas. Priimančioji pusė pasirenka, kas priims
padavimą. Esant rezultatui 1:1 žaidžiamas Tie-break iki 10 taškų.
5. Apdovanojimai
a) Kiekvienos grupės 1, 2 ir 3 vietos laimėtojai
apdovanojami taurėmis ir rėmėjų prizais.
b) Statybininkų olimpiados 2024 nugalėtojų paskelbimas ir
apdovanojimų ceremonija vyks Lietuvos Nacionalinėje filharmonijoje,
Statybininkų dienos šventės metu.
6. Prieš, po ir tarp žaidimų
a) Vanduo, užkandžiai ir vaisiai įskaičiuoti.
b) Profesionalus fotografas žaidimo metu ir prie foto sienelės,
vėliau – geriausių nuotraukų galerija puslapyje Statybininkų olimpiada 2023.
7. Turnyro informacija ir teisėjai
a) Informacija apie dalyvius, žaidimo laikus ir rezultatus
bus viešai pasiekiama puslapyje Statybininkų olimpiada 2023 – Lauko tenisas - GRAFIKAI
| REZULTATAI.
b) Turnyro vyriausioji teisėja Renata Žalėnienės Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .
c) Turnyro organizatorių atstovas – Robertas Encius (tel. 8
698 007174, Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.).
8. ASMENS
DUOMENŲ TVARKYMAS
a) Kiekvienas dalyvis užsiregistravimu sutinka, kad
renginio organizatoriai visas renginio metu padarytas nuotraukas bei filmuotą
medžiagą gali laisvai be atskiro sutikimo skelbti ir naudoti rinkodaros
tikslais.
b) Lietuvos statybininkų asociacija, juridinio asmens
kodas: 121895674, buveinės adresas Lukiškių g. 5, Vilnius yra duomenų
valdytojas, atsakingas už asmenų, dalyvaujančių „Statybininkų olimpiada“
renginyje, pateiktų duomenų rinkimą ir tvarkymą.
c) Informacija apie dalyvio
vardą, pavardę, gimimo datą, telefoną, el. paštą, pasiektus
rezultatus taip pat apmokėjimo už
registraciją duomenys yra tvarkomi renginio organizavimo ir administravimo
tikslais.
d) Aukščiau minėti
dalyvio duomenys saugomi 5 metus nuo dalyvio užsiregistravimo dalyvauti
renginyje dienos.
LSA dvejetų teniso turnyro komandų registraciją rasite čia.
Registracija vyksta
iki 2024 m. rugpjūčio 26 d.
Dvejetų teniso turnyro dalyvio mokestis – 80 Eur/asm.
Pastaba: į kainą įeina dalyvavimas turnyre, oficialiojoje šventės dalyje ir furšete. 40 Eur mokestis taikomas lydinčiam asmeniui (antrai pusei), jeigu dalyvaus šventėje ir furšete.
Į dvejetų teniso turnyrą registruojamos komandos sudarytos iš 2 asmenų.
LSA dvejetų teniso turnyras vyks rugsėjo 5 d. 15:00 - 18:00 val., rugsėjo 6 d. 9:30 - 13:30 val., Teniso erdvė (Žirgų g., Antežeriai).
LSA dvejetų teniso turnyro prizininkai
HARD grupė
I vieta - CRAMO
II vieta - DOKA 1
III vieta - ŠILKO NAMAI
Paguodos prizas - CONRES
MIDDLE grupė
I vieta - CREO
II vieta - NARESTA
III vieta - DOKA 2
Paguodos prizas - PEIKO
Lietuvos statybininkų asociacija
STATYBININKŲ OLIMPIADOS NUOSTATAI
2024
1. Tikslas ir uždaviniai
Skatinti asociacijos narių ir
statybininkų bendruomenės fizinį aktyvumą bei išaiškinti ir pagerbti
stipriausias komandas.
2. Vieta ir laikas
Statybininkų olimpiada 2024 (toliau – Olimpiada)
organizuojama 2024 m. rugsėjo mėn. 6 d. nuo 9.30 iki 13.30 val. Lietuvos
policijos stadione (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
LSA dvejetų teniso turnyras organizuojamas kaip
savarankiška Olimpiados dalis, registracija atskira, turnyro rezultatai
nustatant Olimpiados nugalėtojus nevertinami.
3. Dalyviai
Šventėje dalyvauja 12 komandų (komandų skaičius gali
kisti) iš įvairių Lietuvos regionų. Kiekviena komanda sudaro 5 - 7 asmenys,
visi vienos komandos nariai turi būti įmonės (keleto įmonių, jei yra jungtinė
komanda) darbuotojai. Profesionalai, asmenys nedirbantys įmon(ėje/ėse),
dalyvauti negali. Komandos kapitonas gauna visą aktualiausią informaciją. Olimpiadoje
be LSA narių taip pat dalyvauti gali statybos, projektavimo, techninės
priežiūros, statybos produktų gamybos ir nekilnojamo turto vystymo įmonės su
savo komandomis. Pageidautina, kad komandos turėtų vienodą atributiką pvz.:
vienodus marškinėlius, skareles, kepuraites ir t.t.
4.
Bendrosios taisyklės
Olimpiados dalyvis pats turi įvertinti, ar pagal savo
galimybes ir sveikatos būklę jis sugebės dalyvauti konkrečioje rungtyje
nesukeldamas pavojaus savo sveikatai.
Olimpiados dalyvis prisiima riziką dėl žalos savo
sveikatai, kuri atsirado neįvertinus fizinio krūvio ar rungties sudėtingumo.
Olimpiados dalyvis prisiima atsakomybę už žalos
padarymą kitiems olimpiados dalyviams, įskaitant dėl neatsargumo padarytą žalą,
taip pat rungčių inventoriaus apgadinimą.
Komandos ir jų fanai sporto varžybų vietose gali
naudoti savo reklaminę ir kitokią atributiką, kaip roll-up stendus, vėliavas ir
pan. netrukdant varžyboms, teisėjams ir kitiems dalyviams. Kiekvienas Olimpiados dalyvis atvykęs į rungčių vietą
pasirašo deklaraciją dėl tinkamos sveikatos ir prisiimamos galimos rizikos.
5. Krepšinio 3x3 rungties tvarka ir taisyklės
a) Aikštelė ir kamuolys
Naudojama viena krepšinio aikštelės pusė. Oficialūs
FIBA 3x3 (Molten arba Wilson) kamuoliai (6 dydžio). Kamuoliais pasirūpina
organizatoriai. Prieš rungtynes abi komandos apšilimą atlieka kartu į vieną
krepšį.
b) Komandos sudėtis
Rungtynes pradeda 3 (trys) žaidėjai. Visi dalyviai
privalo būti susipažinę su Nuostatais ir Taisyklėmis bei jų laikytis. Treneriai
ar komandos vadovai aikštelėje ir šalia aikštelės neleidžiami.
c) Teisėjai
1 (vienas). Dėl 3-ios vietos ir finalines rungtynes
teisėjauja 2 (du) teisėjai.
d) Pradedančios komandos parinkimas ir rungtynių pradžia
Teisėjas meta monetą. Burtus laimėjusi komanda renkasi
kamuolį arba nusprendžia pradėti ginantis, kad pratęsimo atveju galėtų būti
pradedančioji komanda. Rungtynės prasideda per „check-ball“ iš už 6,25 m
linijos.
e) Rungtynės
Rungtynes gali pradėti žaisti tik pilnos (3-jų
žaidėjų) sudėties komanda. Komandoje likus dviem žaidėjams, rungtynės
nepradedamos, o pergalė skiriama pilnos sudėties komandai. Rungtynių eigoje
gali likti ir du komandos žaidėjai. Visos rungtynės žaidžiamos pagal paskelbtą
tvarkaraštį. Jeigu kuri nors komanda būna nepasiruošusi žaisti paskirtu laiku,
jai tose rungtynėse užskaitomas techninis pralaimėjimas 0:15.
Rungtynėse nėra „ginčo“ išmetimų. Esant tokioms
situacijoms, kamuolys atitenka tą ataką besigynusiai komandai. Įmetus kamuolį į
krepšį, puolusi komanda negali liesti kamuolio iki tol, kol jo nepalietė
besiginusi komanda. Jeigu puolusi komanda po taškų palietė kamuolį, ji
baudžiama technine pražanga (ji neįskaičiuojama į komandines pražangas). Jei
ilgiau nei 5 sekundes besiginusi komanda nepaima kamuolio, tai kamuolį gali
paimti puolusi komanda daryti naują ataką nugabenus kamuolį už tritaškio
linijos. Taip pat, jeigu kamuolys nurieda į užribį, yra žaidžiamas „check-ball“
už tritaškio linijos. Besiginusi komanda privalo išsivaryti kamuolį už
tritaškio linijos arba atlikti perdavimą komandos draugui už tritaškio linijos.
Besiginančiai komandai atkovojus ar perėmus kamuolį, jis turi būti grąžintas už
6,25 m linijos (perdavimas nebūtinas). Kamuoliui patekus už aikštelės ribų,
komandos pradeda ataką už 6,25 m linijos „check ball“ būdu.
Jei rungtynių metu susižeidžia žaidėjas, jis turi būti
nedelsiant keičiamas. Jei nėra kuo pakeisti, komanda tęsia rungtynes dviese.
Keitimų skaičius neribojamas. Keitimai vykdomi kamuoliui esant užribyje arba
vienai iš komandų pelnius taškus ir tik iš anksto pranešus aikštelės teisėjui
bei jam leidus. Rungtynių teisėjas fiksuoja metimus, pražangas, galutinį
rungtynių rezultatą. Visas ginčytinas situacijas sprendžia aikštės
teisėjas.
f) Rungtynių trukmė ir taškų limitas
Žaidžiama 8 minutes nestabdant laiko arba iki 15
taškų. Prieš kiekvienas rungtynes keletą minučių skiriama komandų apšilimui.
Jei 8 minučių laikas baigėsi, nugalėtoju skelbiama komanda, surinkusi daugiau
taškų. Jeigu nustatytas rungtynių laikas baigiasi lygiosiomis, tuomet
rungtynėse žaidžiamas pratęsimas, kurį su kamuoliu pradeda rungtynių pradžioje
besiginusi komanda. Komanda, kuri pratęsimo metu pirmoji pelno 2 (du) taškus,
skelbiama rungtynių nugalėtoja. Pratęsimo metu netaikoma (15) įmestų taškų
taisyklė. Visi kamuoliai, įmesti už 6,25 m linijos vertinami 2 taškais. Jei iš
arčiau – 1 tašku. Už taiklų baudos metimą skiriamas 1 (vienas) taškas. Tai
nustato rungtynių teisėjas.
g) Atakos trukmė
Atakos trukmės laikrodis nenaudojamas, teisėjas
ryškiai užsitęsusią puolančios komandos ataką pradeda stabdyti garsiai
skaičiuodamas 5, 4, 3, 2, 1 ir 0.
h) Pražangos
Už pražangą metimo metu skiriamas vienas (1) baudos
metimas. Jei prasižengta metant iš už 6,25 m linijos, skiriami du (2) baudos
metimai. Jeigu pražanga buvo užfiksuota atliekant metimą, kuris buvo taiklus,
tuomet taškai įskaitomi ir skiriamas vienas (1) baudos metimas. Už nesportinę
pražangą skiriami du (2) baudos metimai. Už techninę pražangą skiriamas vienas
(1) baudos metimas. Po nesportinės ar techninės pražangos kamuolys lieka baudą
metusiai komandai.
Komanda išnaudoja komandinių pražangų limitą, kuomet
rungtynėse bendrai surenka 6 (šešias) pražangas. Komandai surinkus 6 pražangas,
kiekviena kita pražanga (7, 8 ir 9) baudžiama 2 baudos metimais. Jeigu pražanga
buvo užfiksuota atliekant metimą, kuris buvo taiklus, tuomet taškai įskaitomi
ir skiriamas vienas (1) baudos metimas. Komandai pažeidus taisykles 10 kartų ir
daugiau – metami 2 baudos metimai ir kamuolys atitenka juos metusiai ekipai.
Jei, prasižengus ir teisėjui paskyrus baudos metimą (-us), baigiasi rungtynėms
skirtas laikas, metimas (-ai) atliekamas (-i), pasibaigus rungtynėms. Baudos
metimui skiriamos 5 sekundės. Vilkinimas arba tyčinis pasyvus žaidimas (t.y.
kuomet nebandoma atakuoti krepšio) yra vertinamas kaip taisyklių pažeidimas. Jį
nustato rungtynių teisėjas, kuris iš pradžių perspėja, o po to gali atiduoti
kamuolį besiginančiai komandai.
Siekiant išvengti nesusipratimų žaidėjams
neskaičiuojamos asmeninės pražangos ir žaidėjas negali būti pašalintas dėl
pražangų limito (išskyrus už nesportines ar technines pražangas).
i) Žaidimas po pelnytų taškų
Žaidimas tęsiamas toliau. Tašką praleidusi komanda iš
karto ima kamuolį jam perskrodus krepšio tinklelį ir privalo jį išsivaryti arba
perduoti už tritaškio linijos komandos draugui. Kai kamuolys tampa nežaidžiamas
žaidimas pradedamas per „check-ball“ - po atkovoto arba perimto kamuolio
kamuolys išsivaromas arba perduodamas už tritaškio linijos - po ginčo kamuolys
atitenka besiginančiai komandai
j) Diskvalifikacija
Žaidėją rungtynėse nubaustą nesportine pražanga 2 (du)
kartus arba technine pražanga 2 (du) kartus teisėjas pašalina iš aikštelės, o
organizatoriai gali diskvalifikuoti ir iš tolimesnių varžybų. Taip pat žaidėjas
(žaidėjai) gali būti pašalinti iš varžybų už smurtinius veiksmus, žodinę arba
fizinę agresiją, susitartus varžybų rezultatus.
k) Minutinės pertraukėlės
Po vieną kiekvienai komandai – 30 sek. Minutės
pertraukėlę komanda gali prašyti, kai kamuolys yra nežaidžiamas
l) Rungties tvarka ir nugalėtojų nustatymas
Komandos suskirstomos į keturias grupes A, B, C ir D
kiekvienoje grupėje po 3 komandas. Visos kiekvienos grupės komandos sužaidžia
po vieną kartą su kitomis savo grupės komandomis.
Vykdant varžybas grupėse, bendra komandų vieta
turnyrinėje lentelėje nustatoma pagal šių kriterijų eiliškumą: 1. daugiausiai
pergalių, 2. įmestų taškų sumą (neskaičiuojant taškų gautų
laimėjus rungtynes, kuriose priešininkui buvo užskaitytas techninis
pralaimėjimas). Jei suskaičiavus pagal šiuos kriterijus neišaiškinama, kuri
komanda užima aukštesnę vietą, tuomet komandų vieta turnyrinėje lentelėje
paaiškėja burtų keliu arba, esant techninėms galimybėms, įvykdant rungtynių
peržaidimą tarp vienodą rezultatą turinčių komandų.
Keturios blogiausiai savo grupėse sužaidusios komandos
žaidžia dėl 9 – 12 vietų. Dėl 9 – 10 vietų žaidžia dvi daugiausiai taškų pelniusios komandos, o likusios dvi komandos
žaidžia dėl 11 – 12 vietų.
Po dvi geriausiai savo grupėje pasirodžiusios komandos
toliau žaidžia ketvirtfinalyje. A grupės nugalėtojai žaidžia prieš B grupėje 2
vietą užėmusią komandą, B grupės nugalėtojai žaidžia prieš 2 vietą A grupėje
užėmusia komandą, C grupės nugalėtojai prieš D grupės antrosios vietos komandą
ir D grupės nugalėtojai prieš C grupės antrosios vietos komandą.
Ketvirtfinalių porų nugalėtojai žaidžia pusfinaliuose.
Pusfinalių nugalėtojai žaidžia finale, pusfinaliuose pralaimėjusios komandos
žaidžia dėl 3 vietos.
Likusių komandų vietos (5 – 8 vietos) galutinėje
lentelėje nustatomos pagal bendrą įmestų taškų sumą.
Pastaba: pogrupių tvarka ir
rungtynių trukmė gali kisti priklausomai nuo galutinio užsiregistravusių komandų
skaičiaus.
6. CrossFit rungties
tvarka ir taisyklės
Dalyvauja 4 dalyviai iš
kiekvienos komandos.
Rungtis sudaryta iš lengvo -
vidutinio sunkumo lygio funkcinių judesių pratimų, kaip pritūpimas, laikymasis,
bėgimas (50 metrų), svorio kėlimai ir kt.. Rungties trukmė apie 12 min.. Vienu
metu užduotis atliks 2 komandos.
Komandos gauna trumpą instruktažą
apie rungtį, saugumą ir rezultatų vertinimą.
Fiksuojamas užduoties atlikimo
komandinis laikas, rungtį laimi geriausią rezultatą pademonstravusi komanda,
toliau pagal rezultatus išrikiuojamos visos kitos komandos.
7. Taktinio šaudymo
lazeriniais ginklų modeliais rungties tvarka ir taisyklės
Šaudo 4 dalyviai iš kiekvienos
komandos. Du dalyviai paeiliui šaudo pistoleto Glock 19, o kiti du dalyviai
šaudo automato HK 416 tikro dydžio ir panašaus į realų svorį lazeriniais
modeliais.
Kiekvienas dalyvis gauna trumpą
instruktažą apie rungtį, saugumą ir rezultatų vertinimą, taip pat gauna po 3
bandomuosius šūvius.
Šaudoma į 4 interaktyvius
taikinius, dalyvis turi po 5 įskaitinius šūvius, skaičiuojami 4 geriausi
rezultatai.
Dalyviui šaudymui skiriama 2
min., pasibaigus laikui rezultatai nefiksuojami.
Sumuojami visų komandos narių
geriausieji 4 rezultatai, laimi daugiausiai taškų surinkusi komanda. Jei dvi
komandos surinko vienodą taškų skaičių, atsižvelgiama į penktų šūvių
rezultatus.
8. Olimpiados nugalėtojų nustatymas
Kiekvienoje rungtyje fiksuojamas komandinis
rezultatas. Po kiekvienos rungties komandos gauna balus tokia tvarka:
Balai skiriami krepšinio rungtyje
1 vieta – 20 balų;
2 vieta
– 17 balų;
3
vieta – 14 balų;
4
vieta – 11 balų;
5
vieta – 9 balai;
6
vieta – 8 balai;
7
vieta – 7 balai;
8
vieta – 6 balai; 9 vieta – 4 balai; 10 vieta – 3 balai;
11
vieta – 2 balai;
12 vieta
– 1 balas.
Balai skiriami CrossFit ir taktinio
šaudymo rungtyse
1 vieta – 15 balų;
2
vieta – 13 balų;
3 vieta
– 11 balų;
4
vieta – 9 balai;
5
vieta – 8 balai;
6
vieta – 7 balai;
7
vieta – 6 balai;
8
vieta – 5 balai; 9 vieta – 4 balai; 10 vieta – 3 balai;
11
vieta – 2 balai;
12 vieta
– 1 balas.
Pasibaigus visoms rungtims kiekvienos komandos balai sumuojami iš visų trijų
rungčių. Jei kelios komandos surenka vienodą balų skaičių, tuomet galutinėje
lentelėje aukštesnę vietą užimą komanda, geriau pasirodžiusi krepšinyje.
9. Apdovanojimai
Statybininkų olimpiados 2024 nugalėtojų paskelbimas ir
apdovanojimų ceremonija vyks Lietuvos Nacionalinėje filharmonijoje,
Statybininkų dienos šventės metu.
Visi rezultatai bus skelbiami internete, adresu www.statybininkai.lt/lt/olimpiada2024
10. Asmens duomenų tvarkymas
Kiekvienas dalyvis užsiregistravimu sutinka, kad
renginio organizatoriai visas renginio metu padarytas nuotraukas bei filmuotą
medžiagą gali laisvai be atskiro sutikimo skelbti ir naudoti rinkodaros
tikslais.
Lietuvos statybininkų asociacija, juridinio asmens
kodas: 121895674, buveinės adresas Lukiškių g. 5, Vilnius yra duomenų
valdytojas, atsakingas už asmenų, dalyvaujančių „Statybininkų olimpiada“
renginyje, pateiktų duomenų rinkimą ir tvarkymą.
Informacija apie dalyvio vardą, pavardę, gimimo datą,
telefoną, el. paštą, pasiektus rezultatus
taip pat apmokėjimo už registraciją duomenys yra tvarkomi renginio
organizavimo ir administravimo tikslais. Aukščiau minėti dalyvio duomenys
saugomi 5 metus nuo dalyvio užsiregistravimo dalyvauti renginyje dienos.
Statybininkų olimpiados komandų registraciją rasite čia.
Registracija vyksta
iki 2024 m. rugpjūčio 26 d.
Statybininkų olimpiados dalyvio mokestis – 80 Eur/asm.
Pastaba: į kainą įeina dalyvavimas turnyre, oficialiojoje šventės dalyje ir furšete. 40 Eur mokestis taikomas lydinčiam asmeniui (antrai pusei), jeigu dalyvaus šventėje ir furšete.
Į Statybininkų olimpiadą registruojamos komandos sudarytos iš 5 - 7 asmenų.
Kiekviena komanda dalyvauja visose Olimpiados rungtyse (krepšinis 3x3, CrossFit ir taktinis šaudymas), registruotis į pavienes rungtis nėra galima.
Statybininkų olimpiada
vyks rugsėjo 6 d., 9:30 - 13:30 val., Lietuvos policijos stadionas (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
Visos Statybininkų olimpiados rungtys vyks Lietuvos policijos stadione (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
Turnyro atidarymas dalyvaujant visoms komandoms ir bendra nuotrauka su sportine apranga rugsėjo 6 d., 9:30!
Krepšinio turnyro tvarkaraštis:
Krepšinio turnyro grupės:
Lietuvos statybininkų asociacija
STATYBININKŲ OLIMPIADOS NUOSTATAI
2024
1. Tikslas ir uždaviniai
Skatinti asociacijos narių ir
statybininkų bendruomenės fizinį aktyvumą bei išaiškinti ir pagerbti
stipriausias komandas.
2. Vieta ir laikas
Statybininkų olimpiada 2024 (toliau – Olimpiada)
organizuojama 2024 m. rugsėjo mėn. 6 d. nuo 9.30 iki 13.30 val. Lietuvos
policijos stadione (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
LSA dvejetų teniso turnyras organizuojamas kaip
savarankiška Olimpiados dalis, registracija atskira, turnyro rezultatai
nustatant Olimpiados nugalėtojus nevertinami.
3. Dalyviai
Šventėje dalyvauja 12 komandų (komandų skaičius gali
kisti) iš įvairių Lietuvos regionų. Kiekviena komanda sudaro 5 - 7 asmenys,
visi vienos komandos nariai turi būti įmonės (keleto įmonių, jei yra jungtinė
komanda) darbuotojai. Profesionalai, asmenys nedirbantys įmon(ėje/ėse),
dalyvauti negali. Komandos kapitonas gauna visą aktualiausią informaciją. Olimpiadoje
be LSA narių taip pat dalyvauti gali statybos, projektavimo, techninės
priežiūros, statybos produktų gamybos ir nekilnojamo turto vystymo įmonės su
savo komandomis. Pageidautina, kad komandos turėtų vienodą atributiką pvz.:
vienodus marškinėlius, skareles, kepuraites ir t.t.
4. Bendrosios taisyklės
Olimpiados dalyvis pats turi įvertinti, ar pagal savo
galimybes ir sveikatos būklę jis sugebės dalyvauti konkrečioje rungtyje
nesukeldamas pavojaus savo sveikatai.
Olimpiados dalyvis prisiima riziką dėl žalos savo
sveikatai, kuri atsirado neįvertinus fizinio krūvio ar rungties sudėtingumo.
Olimpiados dalyvis prisiima atsakomybę už žalos
padarymą kitiems olimpiados dalyviams, įskaitant dėl neatsargumo padarytą žalą,
taip pat rungčių inventoriaus apgadinimą.
Komandos ir jų fanai sporto varžybų vietose gali
naudoti savo reklaminę ir kitokią atributiką, kaip roll-up stendus, vėliavas ir
pan. netrukdant varžyboms, teisėjams ir kitiems dalyviams. Kiekvienas Olimpiados dalyvis atvykęs į rungčių vietą
pasirašo deklaraciją dėl tinkamos sveikatos ir prisiimamos galimos rizikos.
5. Krepšinio 3x3 rungties tvarka ir taisyklės
a)
Aikštelė ir kamuolys
Naudojama viena krepšinio aikštelės pusė. Oficialūs
FIBA 3x3 (Molten arba Wilson) kamuoliai (6 dydžio). Kamuoliais pasirūpina
organizatoriai. Prieš rungtynes abi komandos apšilimą atlieka kartu į vieną
krepšį.
b)
Komandos sudėtis
Rungtynes pradeda 3 (trys) žaidėjai. Visi dalyviai
privalo būti susipažinę su Nuostatais ir Taisyklėmis bei jų laikytis. Treneriai
ar komandos vadovai aikštelėje ir šalia aikštelės neleidžiami.
c)
Teisėjai
1 (vienas). Dėl 3-ios vietos ir finalines rungtynes
teisėjauja 2 (du) teisėjai.
d)
Pradedančios komandos parinkimas ir rungtynių pradžia
Teisėjas meta monetą. Burtus laimėjusi komanda renkasi
kamuolį arba nusprendžia pradėti ginantis, kad pratęsimo atveju galėtų būti
pradedančioji komanda. Rungtynės prasideda per „check-ball“ iš už 6,25 m
linijos.
e)
Rungtynės
Rungtynes gali pradėti žaisti tik pilnos (3-jų
žaidėjų) sudėties komanda. Komandoje likus dviem žaidėjams, rungtynės
nepradedamos, o pergalė skiriama pilnos sudėties komandai. Rungtynių eigoje
gali likti ir du komandos žaidėjai. Visos rungtynės žaidžiamos pagal paskelbtą
tvarkaraštį. Jeigu kuri nors komanda būna nepasiruošusi žaisti paskirtu laiku,
jai tose rungtynėse užskaitomas techninis pralaimėjimas 0:15.
Rungtynėse nėra „ginčo“ išmetimų. Esant tokioms
situacijoms, kamuolys atitenka tą ataką besigynusiai komandai. Įmetus kamuolį į
krepšį, puolusi komanda negali liesti kamuolio iki tol, kol jo nepalietė
besiginusi komanda. Jeigu puolusi komanda po taškų palietė kamuolį, ji
baudžiama technine pražanga (ji neįskaičiuojama į komandines pražangas). Jei
ilgiau nei 5 sekundes besiginusi komanda nepaima kamuolio, tai kamuolį gali
paimti puolusi komanda daryti naują ataką nugabenus kamuolį už tritaškio
linijos. Taip pat, jeigu kamuolys nurieda į užribį, yra žaidžiamas „check-ball“
už tritaškio linijos. Besiginusi komanda privalo išsivaryti kamuolį už
tritaškio linijos arba atlikti perdavimą komandos draugui už tritaškio linijos.
Besiginančiai komandai atkovojus ar perėmus kamuolį, jis turi būti grąžintas už
6,25 m linijos (perdavimas nebūtinas). Kamuoliui patekus už aikštelės ribų,
komandos pradeda ataką už 6,25 m linijos „check ball“ būdu.
Jei rungtynių metu susižeidžia žaidėjas, jis turi būti
nedelsiant keičiamas. Jei nėra kuo pakeisti, komanda tęsia rungtynes dviese.
Keitimų skaičius neribojamas. Keitimai vykdomi kamuoliui esant užribyje arba
vienai iš komandų pelnius taškus ir tik iš anksto pranešus aikštelės teisėjui
bei jam leidus. Rungtynių teisėjas fiksuoja metimus, pražangas, galutinį
rungtynių rezultatą. Visas ginčytinas situacijas sprendžia aikštės
teisėjas.
f)
Rungtynių trukmė ir taškų limitas
Žaidžiama 8 minutes nestabdant laiko arba iki 15
taškų. Prieš kiekvienas rungtynes keletą minučių skiriama komandų apšilimui.
Jei 8 minučių laikas baigėsi, nugalėtoju skelbiama komanda, surinkusi daugiau
taškų. Jeigu nustatytas rungtynių laikas baigiasi lygiosiomis, tuomet
rungtynėse žaidžiamas pratęsimas, kurį su kamuoliu pradeda rungtynių pradžioje
besiginusi komanda. Komanda, kuri pratęsimo metu pirmoji pelno 2 (du) taškus,
skelbiama rungtynių nugalėtoja. Pratęsimo metu netaikoma (15) įmestų taškų
taisyklė. Visi kamuoliai, įmesti už 6,25 m linijos vertinami 2 taškais. Jei iš
arčiau – 1 tašku. Už taiklų baudos metimą skiriamas 1 (vienas) taškas. Tai
nustato rungtynių teisėjas.
g)
Atakos trukmė
Atakos trukmės laikrodis nenaudojamas, teisėjas
ryškiai užsitęsusią puolančios komandos ataką pradeda stabdyti garsiai
skaičiuodamas 5, 4, 3, 2, 1 ir 0.
h)
Pražangos
Už pražangą metimo metu skiriamas vienas (1) baudos
metimas. Jei prasižengta metant iš už 6,25 m linijos, skiriami du (2) baudos
metimai. Jeigu pražanga buvo užfiksuota atliekant metimą, kuris buvo taiklus,
tuomet taškai įskaitomi ir skiriamas vienas (1) baudos metimas. Už nesportinę
pražangą skiriami du (2) baudos metimai. Už techninę pražangą skiriamas vienas
(1) baudos metimas. Po nesportinės ar techninės pražangos kamuolys lieka baudą
metusiai komandai.
Komanda išnaudoja komandinių pražangų limitą, kuomet
rungtynėse bendrai surenka 6 (šešias) pražangas. Komandai surinkus 6 pražangas,
kiekviena kita pražanga (7, 8 ir 9) baudžiama 2 baudos metimais. Jeigu pražanga
buvo užfiksuota atliekant metimą, kuris buvo taiklus, tuomet taškai įskaitomi
ir skiriamas vienas (1) baudos metimas. Komandai pažeidus taisykles 10 kartų ir
daugiau – metami 2 baudos metimai ir kamuolys atitenka juos metusiai ekipai.
Jei, prasižengus ir teisėjui paskyrus baudos metimą (-us), baigiasi rungtynėms
skirtas laikas, metimas (-ai) atliekamas (-i), pasibaigus rungtynėms. Baudos
metimui skiriamos 5 sekundės. Vilkinimas arba tyčinis pasyvus žaidimas (t.y.
kuomet nebandoma atakuoti krepšio) yra vertinamas kaip taisyklių pažeidimas. Jį
nustato rungtynių teisėjas, kuris iš pradžių perspėja, o po to gali atiduoti
kamuolį besiginančiai komandai.
Siekiant išvengti nesusipratimų žaidėjams
neskaičiuojamos asmeninės pražangos ir žaidėjas negali būti pašalintas dėl
pražangų limito (išskyrus už nesportines ar technines pražangas).
i)
Žaidimas po pelnytų taškų
Žaidimas tęsiamas toliau. Tašką praleidusi komanda iš
karto ima kamuolį jam perskrodus krepšio tinklelį ir privalo jį išsivaryti arba
perduoti už tritaškio linijos komandos draugui. Kai kamuolys tampa nežaidžiamas
žaidimas pradedamas per „check-ball“ - po atkovoto arba perimto kamuolio
kamuolys išsivaromas arba perduodamas už tritaškio linijos - po ginčo kamuolys
atitenka besiginančiai komandai
j)
Diskvalifikacija
Žaidėją rungtynėse nubaustą nesportine pražanga 2 (du)
kartus arba technine pražanga 2 (du) kartus teisėjas pašalina iš aikštelės, o
organizatoriai gali diskvalifikuoti ir iš tolimesnių varžybų. Taip pat žaidėjas
(žaidėjai) gali būti pašalinti iš varžybų už smurtinius veiksmus, žodinę arba
fizinę agresiją, susitartus varžybų rezultatus.
k)
Minutinės pertraukėlės
Po vieną kiekvienai komandai – 30 sek. Minutės
pertraukėlę komanda gali prašyti, kai kamuolys yra nežaidžiamas
l)
Rungties tvarka ir nugalėtojų nustatymas
Komandos suskirstomos į keturias grupes A, B, C ir D
kiekvienoje grupėje po 3 komandas. Visos kiekvienos grupės komandos sužaidžia
po vieną kartą su kitomis savo grupės komandomis.
Vykdant varžybas grupėse, bendra komandų vieta
turnyrinėje lentelėje nustatoma pagal šių kriterijų eiliškumą: 1. daugiausiai
pergalių, 2. įmestų taškų sumą (neskaičiuojant taškų gautų
laimėjus rungtynes, kuriose priešininkui buvo užskaitytas techninis
pralaimėjimas). Jei suskaičiavus pagal šiuos kriterijus neišaiškinama, kuri
komanda užima aukštesnę vietą, tuomet komandų vieta turnyrinėje lentelėje
paaiškėja burtų keliu arba, esant techninėms galimybėms, įvykdant rungtynių
peržaidimą tarp vienodą rezultatą turinčių komandų.
Keturios blogiausiai savo grupėse sužaidusios komandos
žaidžia dėl 9 – 12 vietų. Dėl 9 – 10 vietų žaidžia dvi daugiausiai taškų pelniusios komandos, o likusios dvi komandos
žaidžia dėl 11 – 12 vietų.
Po dvi geriausiai savo grupėje pasirodžiusios komandos
toliau žaidžia ketvirtfinalyje. A grupės nugalėtojai žaidžia prieš B grupėje 2
vietą užėmusią komandą, B grupės nugalėtojai žaidžia prieš 2 vietą A grupėje
užėmusia komandą, C grupės nugalėtojai prieš D grupės antrosios vietos komandą
ir D grupės nugalėtojai prieš C grupės antrosios vietos komandą.
Ketvirtfinalių porų nugalėtojai žaidžia pusfinaliuose.
Pusfinalių nugalėtojai žaidžia finale, pusfinaliuose pralaimėjusios komandos
žaidžia dėl 3 vietos.
Likusių komandų vietos (5 – 8 vietos) galutinėje
lentelėje nustatomos pagal bendrą įmestų taškų sumą.
Pastaba: pogrupių tvarka ir
rungtynių trukmė gali kisti priklausomai nuo galutinio užsiregistravusių komandų
skaičiaus.
6. CrossFit rungties
tvarka ir taisyklės
Dalyvauja 4 dalyviai iš
kiekvienos komandos.
Rungtis sudaryta iš lengvo -
vidutinio sunkumo lygio funkcinių judesių pratimų, kaip pritūpimas, laikymasis,
bėgimas (50 metrų), svorio kėlimai ir kt.. Rungties trukmė apie 12 min.. Vienu
metu užduotis atliks 2 komandos.
Komandos gauna trumpą instruktažą
apie rungtį, saugumą ir rezultatų vertinimą.
Fiksuojamas užduoties atlikimo
komandinis laikas, rungtį laimi geriausią rezultatą pademonstravusi komanda,
toliau pagal rezultatus išrikiuojamos visos kitos komandos.
7. Taktinio šaudymo
lazeriniais ginklų modeliais rungties tvarka ir taisyklės
Šaudo 4 dalyviai iš kiekvienos
komandos. Du dalyviai paeiliui šaudo pistoleto Glock 19, o kiti du dalyviai
šaudo automato HK 416 tikro dydžio ir panašaus į realų svorį lazeriniais
modeliais.
Kiekvienas dalyvis gauna trumpą
instruktažą apie rungtį, saugumą ir rezultatų vertinimą, taip pat gauna po 3
bandomuosius šūvius.
Šaudoma į 4 interaktyvius
taikinius, dalyvis turi po 5 įskaitinius šūvius, skaičiuojami 4 geriausi
rezultatai.
Dalyviui šaudymui skiriama 2
min., pasibaigus laikui rezultatai nefiksuojami.
Sumuojami visų komandos narių
geriausieji 4 rezultatai, laimi daugiausiai taškų surinkusi komanda. Jei dvi
komandos surinko vienodą taškų skaičių, atsižvelgiama į penktų šūvių
rezultatus.
8. Olimpiados nugalėtojų nustatymas
Kiekvienoje rungtyje fiksuojamas komandinis
rezultatas. Po kiekvienos rungties komandos gauna balus tokia tvarka:
Balai skiriami krepšinio rungtyje
1 vieta – 20 balų;
2 vieta
– 17 balų;
3
vieta – 14 balų;
4
vieta – 11 balų;
5
vieta – 9 balai;
6
vieta – 8 balai;
7
vieta – 7 balai;
8
vieta – 6 balai; 9 vieta – 4 balai; 10 vieta – 3 balai;
11
vieta – 2 balai;
12 vieta
– 1 balas.
Balai skiriami CrossFit ir taktinio
šaudymo rungtyse
1 vieta – 15 balų;
2
vieta – 13 balų;
3 vieta
– 11 balų;
4
vieta – 9 balai;
5
vieta – 8 balai;
6
vieta – 7 balai;
7
vieta – 6 balai;
8
vieta – 5 balai; 9 vieta – 4 balai; 10 vieta – 3 balai;
11
vieta – 2 balai;
12 vieta
– 1 balas.
Pasibaigus visoms rungtims kiekvienos komandos balai sumuojami iš visų trijų
rungčių. Jei kelios komandos surenka vienodą balų skaičių, tuomet galutinėje
lentelėje aukštesnę vietą užimą komanda, geriau pasirodžiusi krepšinyje.
9. Apdovanojimai
Statybininkų olimpiados 2024 nugalėtojų paskelbimas ir
apdovanojimų ceremonija vyks Lietuvos Nacionalinėje filharmonijoje,
Statybininkų dienos šventės metu.
Visi rezultatai bus skelbiami internete, adresu www.statybininkai.lt/lt/olimpiada2024
10. Asmens duomenų tvarkymas
Kiekvienas dalyvis užsiregistravimu sutinka, kad
renginio organizatoriai visas renginio metu padarytas nuotraukas bei filmuotą
medžiagą gali laisvai be atskiro sutikimo skelbti ir naudoti rinkodaros
tikslais.
Lietuvos statybininkų asociacija, juridinio asmens
kodas: 121895674, buveinės adresas Lukiškių g. 5, Vilnius yra duomenų
valdytojas, atsakingas už asmenų, dalyvaujančių „Statybininkų olimpiada“
renginyje, pateiktų duomenų rinkimą ir tvarkymą.
Informacija apie dalyvio vardą, pavardę, gimimo datą,
telefoną, el. paštą, pasiektus rezultatus
taip pat apmokėjimo už registraciją duomenys yra tvarkomi renginio
organizavimo ir administravimo tikslais. Aukščiau minėti dalyvio duomenys
saugomi 5 metus nuo dalyvio užsiregistravimo dalyvauti renginyje dienos.
Statybininkų
olimpiados
komandų
registraciją rasite čia.
Registracija vyksta
iki 2024 m. rugpjūčio 26 d.
Statybininkų olimpiados dalyvio mokestis – 80 Eur/asm.
Pastaba: į kainą įeina dalyvavimas turnyre, oficialiojoje šventės dalyje ir furšete. 40 Eur mokestis taikomas lydinčiam asmeniui (antrai pusei), jeigu dalyvaus šventėje ir furšete.
Į Statybininkų olimpiadą registruojamos komandos sudarytos iš 5 - 7 asmenų.
Kiekviena komanda dalyvauja visose Olimpiados rungtyse (krepšinis 3x3, CrossFit ir taktinis šaudymas), registruotis į pavienes rungtis nėra galima.
Statybininkų olimpiada
vyks rugsėjo 6 d., 9:30 - 13:30 val., Lietuvos policijos stadionas (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
Visos Statybininkų olimpiados rungtys vyks Lietuvos policijos stadione (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
Turnyro atidarymas dalyvaujant visoms komandoms ir bendra nuotrauka su sportine apranga rugsėjo 6 d., 9:30!
CrossFit varžybų tvarkaraštis:
Pastaba: komandų pavadinimai bus patikslinti turnyro metu.
Lietuvos statybininkų asociacija
STATYBININKŲ OLIMPIADOS NUOSTATAI
2024
1. Tikslas ir uždaviniai
Skatinti asociacijos narių ir
statybininkų bendruomenės fizinį aktyvumą bei išaiškinti ir pagerbti
stipriausias komandas.
2. Vieta ir laikas
Statybininkų olimpiada 2024 (toliau – Olimpiada)
organizuojama 2024 m. rugsėjo mėn. 6 d. nuo 9.30 iki 13.30 val. Lietuvos
policijos stadione (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
LSA dvejetų teniso turnyras organizuojamas kaip
savarankiška Olimpiados dalis, registracija atskira, turnyro rezultatai
nustatant Olimpiados nugalėtojus nevertinami.
3. Dalyviai
Šventėje dalyvauja 12 komandų (komandų skaičius gali
kisti) iš įvairių Lietuvos regionų. Kiekviena komanda sudaro 5 - 7 asmenys,
visi vienos komandos nariai turi būti įmonės (keleto įmonių, jei yra jungtinė
komanda) darbuotojai. Profesionalai, asmenys nedirbantys įmon(ėje/ėse),
dalyvauti negali. Komandos kapitonas gauna visą aktualiausią informaciją. Olimpiadoje
be LSA narių taip pat dalyvauti gali statybos, projektavimo, techninės
priežiūros, statybos produktų gamybos ir nekilnojamo turto vystymo įmonės su
savo komandomis. Pageidautina, kad komandos turėtų vienodą atributiką pvz.:
vienodus marškinėlius, skareles, kepuraites ir t.t.
4. Bendrosios taisyklės
Olimpiados dalyvis pats turi įvertinti, ar pagal savo
galimybes ir sveikatos būklę jis sugebės dalyvauti konkrečioje rungtyje
nesukeldamas pavojaus savo sveikatai.
Olimpiados dalyvis prisiima riziką dėl žalos savo
sveikatai, kuri atsirado neįvertinus fizinio krūvio ar rungties sudėtingumo.
Olimpiados dalyvis prisiima atsakomybę už žalos
padarymą kitiems olimpiados dalyviams, įskaitant dėl neatsargumo padarytą žalą,
taip pat rungčių inventoriaus apgadinimą.
Komandos ir jų fanai sporto varžybų vietose gali
naudoti savo reklaminę ir kitokią atributiką, kaip roll-up stendus, vėliavas ir
pan. netrukdant varžyboms, teisėjams ir kitiems dalyviams. Kiekvienas Olimpiados dalyvis atvykęs į rungčių vietą
pasirašo deklaraciją dėl tinkamos sveikatos ir prisiimamos galimos rizikos.
5. Krepšinio 3x3 rungties tvarka ir taisyklės
a)
Aikštelė ir kamuolys
Naudojama viena krepšinio aikštelės pusė. Oficialūs
FIBA 3x3 (Molten arba Wilson) kamuoliai (6 dydžio). Kamuoliais pasirūpina
organizatoriai. Prieš rungtynes abi komandos apšilimą atlieka kartu į vieną
krepšį.
b)
Komandos sudėtis
Rungtynes pradeda 3 (trys) žaidėjai. Visi dalyviai
privalo būti susipažinę su Nuostatais ir Taisyklėmis bei jų laikytis. Treneriai
ar komandos vadovai aikštelėje ir šalia aikštelės neleidžiami.
c)
Teisėjai
1 (vienas). Dėl 3-ios vietos ir finalines rungtynes
teisėjauja 2 (du) teisėjai.
d)
Pradedančios komandos parinkimas ir rungtynių pradžia
Teisėjas meta monetą. Burtus laimėjusi komanda renkasi
kamuolį arba nusprendžia pradėti ginantis, kad pratęsimo atveju galėtų būti
pradedančioji komanda. Rungtynės prasideda per „check-ball“ iš už 6,25 m
linijos.
e)
Rungtynės
Rungtynes gali pradėti žaisti tik pilnos (3-jų
žaidėjų) sudėties komanda. Komandoje likus dviem žaidėjams, rungtynės
nepradedamos, o pergalė skiriama pilnos sudėties komandai. Rungtynių eigoje
gali likti ir du komandos žaidėjai. Visos rungtynės žaidžiamos pagal paskelbtą
tvarkaraštį. Jeigu kuri nors komanda būna nepasiruošusi žaisti paskirtu laiku,
jai tose rungtynėse užskaitomas techninis pralaimėjimas 0:15.
Rungtynėse nėra „ginčo“ išmetimų. Esant tokioms
situacijoms, kamuolys atitenka tą ataką besigynusiai komandai. Įmetus kamuolį į
krepšį, puolusi komanda negali liesti kamuolio iki tol, kol jo nepalietė
besiginusi komanda. Jeigu puolusi komanda po taškų palietė kamuolį, ji
baudžiama technine pražanga (ji neįskaičiuojama į komandines pražangas). Jei
ilgiau nei 5 sekundes besiginusi komanda nepaima kamuolio, tai kamuolį gali
paimti puolusi komanda daryti naują ataką nugabenus kamuolį už tritaškio
linijos. Taip pat, jeigu kamuolys nurieda į užribį, yra žaidžiamas „check-ball“
už tritaškio linijos. Besiginusi komanda privalo išsivaryti kamuolį už
tritaškio linijos arba atlikti perdavimą komandos draugui už tritaškio linijos.
Besiginančiai komandai atkovojus ar perėmus kamuolį, jis turi būti grąžintas už
6,25 m linijos (perdavimas nebūtinas). Kamuoliui patekus už aikštelės ribų,
komandos pradeda ataką už 6,25 m linijos „check ball“ būdu.
Jei rungtynių metu susižeidžia žaidėjas, jis turi būti
nedelsiant keičiamas. Jei nėra kuo pakeisti, komanda tęsia rungtynes dviese.
Keitimų skaičius neribojamas. Keitimai vykdomi kamuoliui esant užribyje arba
vienai iš komandų pelnius taškus ir tik iš anksto pranešus aikštelės teisėjui
bei jam leidus. Rungtynių teisėjas fiksuoja metimus, pražangas, galutinį
rungtynių rezultatą. Visas ginčytinas situacijas sprendžia aikštės
teisėjas.
f)
Rungtynių trukmė ir taškų limitas
Žaidžiama 8 minutes nestabdant laiko arba iki 15
taškų. Prieš kiekvienas rungtynes keletą minučių skiriama komandų apšilimui.
Jei 8 minučių laikas baigėsi, nugalėtoju skelbiama komanda, surinkusi daugiau
taškų. Jeigu nustatytas rungtynių laikas baigiasi lygiosiomis, tuomet
rungtynėse žaidžiamas pratęsimas, kurį su kamuoliu pradeda rungtynių pradžioje
besiginusi komanda. Komanda, kuri pratęsimo metu pirmoji pelno 2 (du) taškus,
skelbiama rungtynių nugalėtoja. Pratęsimo metu netaikoma (15) įmestų taškų
taisyklė. Visi kamuoliai, įmesti už 6,25 m linijos vertinami 2 taškais. Jei iš
arčiau – 1 tašku. Už taiklų baudos metimą skiriamas 1 (vienas) taškas. Tai
nustato rungtynių teisėjas.
g)
Atakos trukmė
Atakos trukmės laikrodis nenaudojamas, teisėjas
ryškiai užsitęsusią puolančios komandos ataką pradeda stabdyti garsiai
skaičiuodamas 5, 4, 3, 2, 1 ir 0.
h)
Pražangos
Už pražangą metimo metu skiriamas vienas (1) baudos
metimas. Jei prasižengta metant iš už 6,25 m linijos, skiriami du (2) baudos
metimai. Jeigu pražanga buvo užfiksuota atliekant metimą, kuris buvo taiklus,
tuomet taškai įskaitomi ir skiriamas vienas (1) baudos metimas. Už nesportinę
pražangą skiriami du (2) baudos metimai. Už techninę pražangą skiriamas vienas
(1) baudos metimas. Po nesportinės ar techninės pražangos kamuolys lieka baudą
metusiai komandai.
Komanda išnaudoja komandinių pražangų limitą, kuomet
rungtynėse bendrai surenka 6 (šešias) pražangas. Komandai surinkus 6 pražangas,
kiekviena kita pražanga (7, 8 ir 9) baudžiama 2 baudos metimais. Jeigu pražanga
buvo užfiksuota atliekant metimą, kuris buvo taiklus, tuomet taškai įskaitomi
ir skiriamas vienas (1) baudos metimas. Komandai pažeidus taisykles 10 kartų ir
daugiau – metami 2 baudos metimai ir kamuolys atitenka juos metusiai ekipai.
Jei, prasižengus ir teisėjui paskyrus baudos metimą (-us), baigiasi rungtynėms
skirtas laikas, metimas (-ai) atliekamas (-i), pasibaigus rungtynėms. Baudos
metimui skiriamos 5 sekundės. Vilkinimas arba tyčinis pasyvus žaidimas (t.y.
kuomet nebandoma atakuoti krepšio) yra vertinamas kaip taisyklių pažeidimas. Jį
nustato rungtynių teisėjas, kuris iš pradžių perspėja, o po to gali atiduoti
kamuolį besiginančiai komandai.
Siekiant išvengti nesusipratimų žaidėjams
neskaičiuojamos asmeninės pražangos ir žaidėjas negali būti pašalintas dėl
pražangų limito (išskyrus už nesportines ar technines pražangas).
i)
Žaidimas po pelnytų taškų
Žaidimas tęsiamas toliau. Tašką praleidusi komanda iš
karto ima kamuolį jam perskrodus krepšio tinklelį ir privalo jį išsivaryti arba
perduoti už tritaškio linijos komandos draugui. Kai kamuolys tampa nežaidžiamas
žaidimas pradedamas per „check-ball“ - po atkovoto arba perimto kamuolio
kamuolys išsivaromas arba perduodamas už tritaškio linijos - po ginčo kamuolys
atitenka besiginančiai komandai
j)
Diskvalifikacija
Žaidėją rungtynėse nubaustą nesportine pražanga 2 (du)
kartus arba technine pražanga 2 (du) kartus teisėjas pašalina iš aikštelės, o
organizatoriai gali diskvalifikuoti ir iš tolimesnių varžybų. Taip pat žaidėjas
(žaidėjai) gali būti pašalinti iš varžybų už smurtinius veiksmus, žodinę arba
fizinę agresiją, susitartus varžybų rezultatus.
k)
Minutinės pertraukėlės
Po vieną kiekvienai komandai – 30 sek. Minutės
pertraukėlę komanda gali prašyti, kai kamuolys yra nežaidžiamas
l)
Rungties tvarka ir nugalėtojų nustatymas
Komandos suskirstomos į keturias grupes A, B, C ir D
kiekvienoje grupėje po 3 komandas. Visos kiekvienos grupės komandos sužaidžia
po vieną kartą su kitomis savo grupės komandomis.
Vykdant varžybas grupėse, bendra komandų vieta
turnyrinėje lentelėje nustatoma pagal šių kriterijų eiliškumą: 1. daugiausiai
pergalių, 2. įmestų taškų sumą (neskaičiuojant taškų gautų
laimėjus rungtynes, kuriose priešininkui buvo užskaitytas techninis
pralaimėjimas). Jei suskaičiavus pagal šiuos kriterijus neišaiškinama, kuri
komanda užima aukštesnę vietą, tuomet komandų vieta turnyrinėje lentelėje
paaiškėja burtų keliu arba, esant techninėms galimybėms, įvykdant rungtynių
peržaidimą tarp vienodą rezultatą turinčių komandų.
Keturios blogiausiai savo grupėse sužaidusios komandos
žaidžia dėl 9 – 12 vietų. Dėl 9 – 10 vietų žaidžia dvi daugiausia taškų pelniusios komandos, o likusios dvi komandos
žaidžia dėl 11 – 12 vietų.
Po dvi geriausiai savo grupėje pasirodžiusios komandos
toliau žaidžia ketvirtfinalyje. A grupės nugalėtojai žaidžia prieš B grupėje 2
vietą užėmusią komandą, B grupės nugalėtojai žaidžia prieš 2 vietą A grupėje
užėmusia komandą, C grupės nugalėtojai prieš D grupės antrosios vietos komandą
ir D grupės nugalėtojai prieš C grupės antrosios vietos komandą.
Ketvirtfinalių porų nugalėtojai žaidžia pusfinaliuose.
Pusfinalių nugalėtojai žaidžia finale, pusfinaliuose pralaimėjusios komandos
žaidžia dėl 3 vietos.
Likusių komandų vietos (5 – 8 vietos) galutinėje
lentelėje nustatomos pagal bendrą įmestų taškų sumą.
Pastaba: pogrupių tvarka ir
rungtynių trukmė gali kisti priklausomai nuo galutinio užsiregistravusių komandų
skaičiaus.
6. CrossFit rungties
tvarka ir taisyklės
Dalyvauja 4 dalyviai iš
kiekvienos komandos.
Rungtis sudaryta iš lengvo -
vidutinio sunkumo lygio funkcinių judesių pratimų, kaip pritūpimas, laikymasis,
bėgimas (50 metrų), svorio kėlimai ir kt.. Rungties trukmė apie 12 min.. Vienu
metu užduotis atliks 2 komandos.
Komandos gauna trumpą instruktažą
apie rungtį, saugumą ir rezultatų vertinimą.
Fiksuojamas užduoties atlikimo
komandinis laikas, rungtį laimi geriausią rezultatą pademonstravusi komanda,
toliau pagal rezultatus išrikiuojamos visos kitos komandos.
7. Taktinio šaudymo
lazeriniais ginklų modeliais rungties tvarka ir taisyklės
Šaudo 4 dalyviai iš kiekvienos
komandos. Du dalyviai paeiliui šaudo pistoleto Glock 19, o kiti du dalyviai
šaudo automato HK 416 tikro dydžio ir panašaus į realų svorį lazeriniais
modeliais.
Kiekvienas dalyvis gauna trumpą
instruktažą apie rungtį, saugumą ir rezultatų vertinimą, taip pat gauna po 3
bandomuosius šūvius.
Šaudoma į 4 interaktyvius
taikinius, dalyvis turi po 5 įskaitinius šūvius, skaičiuojami 4 geriausi
rezultatai.
Dalyviui šaudymui skiriama 2
min., pasibaigus laikui rezultatai nefiksuojami.
Sumuojami visų komandos narių
geriausieji 4 rezultatai, laimi daugiausiai taškų surinkusi komanda. Jei dvi
komandos surinko vienodą taškų skaičių, atsižvelgiama į penktų šūvių
rezultatus.
8. Olimpiados nugalėtojų nustatymas
Kiekvienoje rungtyje fiksuojamas komandinis
rezultatas. Po kiekvienos rungties komandos gauna balus tokia tvarka:
Balai skiriami krepšinio rungtyje
1 vieta – 20 balų;
2 vieta
– 17 balų;
3
vieta – 14 balų;
4
vieta – 11 balų;
5
vieta – 9 balai;
6
vieta – 8 balai;
7
vieta – 7 balai;
8
vieta – 6 balai; 9 vieta – 4 balai; 10 vieta – 3 balai;
11
vieta – 2 balai;
12 vieta
– 1 balas.
Balai skiriami CrossFit ir taktinio
šaudymo rungtyse
1 vieta – 15 balų;
2
vieta – 13 balų;
3 vieta
– 11 balų;
4
vieta – 9 balai;
5
vieta – 8 balai;
6
vieta – 7 balai;
7
vieta – 6 balai;
8
vieta – 5 balai; 9 vieta – 4 balai; 10 vieta – 3 balai;
11
vieta – 2 balai;
12 vieta
– 1 balas.
Pasibaigus visoms rungtims kiekvienos komandos balai sumuojami iš visų trijų
rungčių. Jei kelios komandos surenka vienodą balų skaičių, tuomet galutinėje
lentelėje aukštesnę vietą užimą komanda, geriau pasirodžiusi krepšinyje.
9. Apdovanojimai
Statybininkų olimpiados 2024 nugalėtojų paskelbimas ir
apdovanojimų ceremonija vyks Lietuvos Nacionalinėje filharmonijoje,
Statybininkų dienos šventės metu.
Visi rezultatai bus skelbiami internete, adresu www.statybininkai.lt/lt/olimpiada2024
10. Asmens duomenų tvarkymas
Kiekvienas dalyvis užsiregistravimu sutinka, kad
renginio organizatoriai visas renginio metu padarytas nuotraukas bei filmuotą
medžiagą gali laisvai be atskiro sutikimo skelbti ir naudoti rinkodaros
tikslais.
Lietuvos statybininkų asociacija, juridinio asmens
kodas: 121895674, buveinės adresas Lukiškių g. 5, Vilnius yra duomenų
valdytojas, atsakingas už asmenų, dalyvaujančių „Statybininkų olimpiada“
renginyje, pateiktų duomenų rinkimą ir tvarkymą.
Informacija apie dalyvio vardą, pavardę, gimimo datą,
telefoną, el. paštą, pasiektus rezultatus
taip pat apmokėjimo už registraciją duomenys yra tvarkomi renginio
organizavimo ir administravimo tikslais. Aukščiau minėti dalyvio duomenys
saugomi 5 metus nuo dalyvio užsiregistravimo dalyvauti renginyje dienos.
Statybininkų olimpiados komandų registraciją rasite čia.
Registracija vyksta
iki 2024 m. rugpjūčio 26 d.
Statybininkų olimpiados dalyvio mokestis – 80 Eur/asm.
Pastaba: į kainą įeina dalyvavimas turnyre, oficialiojoje šventės dalyje ir furšete. 40 Eur mokestis taikomas lydinčiam asmeniui (antrai pusei), jeigu dalyvaus šventėje ir furšete.
Į Statybininkų olimpiadą registruojamos komandos sudarytos iš 5 - 7 asmenų.
Kiekviena komanda dalyvauja visose Olimpiados rungtyse (krepšinis 3x3, CrossFit ir taktinis šaudymas), registruotis į pavienes rungtis nėra galima.
Statybininkų olimpiada
vyks rugsėjo 6 d., 9:30 - 13:30 val., Lietuvos policijos stadionas (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
Visos Statybininkų olimpiados rungtys vyks Lietuvos policijos stadione (Kosčiuškos g. 5, Vilnius).
Turnyro atidarymas dalyvaujant visoms komandoms ir bendra nuotrauka su sportine apranga rugsėjo 6 d., 9:30!
Taktinio šaudymo lazeriniais ginklų modeliais varžybų tvarkaraštis:
Pastaba: komandų pavadinimai bus patikslinti turnyro metu.