2018 09 | Dėl pavojingų darbų sąrašo panaikinimo
KADA | 2018 m. rugsėjo mėn. |
KAM | Valstybinei darbo inspekcijai |
DĖL | Pavojingų darbų sąrašo panaikinimo |
APRAŠYMAS |
Asociacija pritarė Valstybinės darbo inspekcijos siūlymui panaikinti pavojingų darbų sąrašą, kadangi racionaliau, kai darbų saugos priemonės įgyvendinamos vertinant konkrečią situaciją ir atsižvelgiant į konkrečių darbų specifiką, o ne pagal išankstinį sąrašą. Tačiau LSA atkreipė dėmesį, kad pagal Statybos įstatymą potencialiai pavojingų darbų atlikimas yra vienas iš ypatingojo statinio požymių. Todėl siekiant sistemiško požiūrio, būtina įvertinti, kaip pavojingų darbų sąrašo naikinimas koreliuos su ypatingojo statinio samprata. |
2018 09 | Dėl LR lobistinės veiklos įstatymo projekto
KADA | 2018 m. rugsėjo mėn. |
KAM | Teisingumo ministerijai |
DĖL | LR lobistinės veiklos įstatymo projekto |
APRAŠYMAS | Asociacija siūlo, kad lobistinės veiklos iniciatyvas deklaruotų tik asmuo, kurio atžvilgiu vyko lobinimas. Deklaravimo pareiga negali būti perkelta teisėkūros iniciatyvas teikiančiam verslui ir visuomenei, nes teisėkūra yra valstybės funkcija. Valstybė turi šią funkciją įgyvendinti ir užtikrinti skaidrumą pati savo resursais, o ne perkeldama administracinę naštą verslui ir visuomenei. |
2018 08 | Dėl LR lobistinės veiklos įstatymo projekto
KADA | 2018 m. rugpjūčio mėn. |
KAM | Teisingumo ministerijai |
DĖL | LR lobistinės veiklos įstatymo projekto |
APRAŠYMAS |
Asociacija nepritaria, kad asociacijos (jų darbuotojai ir valdymo organų nariai) būtų laikomos lobistais. Asociacijos veikia pagal specialų įstatymą, kuris nenumato, kad asociacijų veikla būtų licencijuojama ar kažkaip kitaip ribojama specialiomis teisinėmis procedūromis. Be to, Asociacijų veiklos tikslai, atstovaujamos vertybės ir interesai yra numatyti steigimo dokumentuose, kurie yra vieši; asociacijos teikia Valstybės įmonei Registrų centras metines veiklos ataskaitas, kurios irgi yra viešos. Todėl asociacija iniciatyvų fiksavimas lobistinės veiklos instrumentais yra perteklinis, laikytinas administracine našta. Asociacija siūlo, kad deklaruoti apie įvykusį lobizmo faktą privalo tik asmuo, kurio atžvilgiu vyko lobinimas. Per valstybės politikų ir tarnautojų deklaracijas būtų užtikrinamas pilnas, savalaikis ir objektyvus lobinimo atsekamumas. |
Puslapis 3 iš 6